loading...
دل نوشته های من
yas بازدید : 13 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 


مهم نیست که چه اندازه می بخشیم .
 
بلکه مهم این است که در بخشایش ما چه مقدار عشق وجود دارد.
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برگرد...یادت را جا گذاشتی نمی‌ خواهم عمری به این امید باشم كه برای بردنش برمی ‌گردی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست...در عفو لذتی است که در انتقام نیست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گرچه سكوت بلندترین فریاد عالم است
ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد
كمی با من حرف بزن...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا...
 فردا شد و باز هم تو گفتی فردا...
امروز دلم مانده و یه دنیا حرف...
 یک هیچ به نفع دل تو تا فردا!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چیزیم نیست خرد و خمیرم فقط همین
 / کم مانده است بی تو بمیرم فقط همین
از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز
 / در عمق چشمهای تو گیرم فقط همین


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با تو از عشق میگفتم
 از پشیمانی
و از اینكه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!...
در جواب صدایی بی وقفه می گفت:
"دستگاه مشترك مورد نظر خاموش می باشد!!!"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم
به من که بی صدای تو از شب شکست می خورم
دلبرکم جیزی بگو به من که گرم هق هق ام
به من که آخرینه ی اواره های عاشقم
چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی
غزل بشن ترانه هام نه هق هق دلواپسی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برچسب ها دلتنگی , دلنوشته , تنهایی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 304